SSS

Ne bilmek istiyorsun?

Rezervasyonlar

COVID-19 nedeniyle rezervasyonumu değiştirebilir / iptal edebilir miyim?


En son güncellememiz için lütfen Coronavirus sayfasına bakınız veya daha fazla bilgi için info@dionysoshotel.com.tr adresinden bize e-posta gönderin.




Henüz onay almadım , rezervasyonum yapıldı mı?


Rezervasyonunuz için bir onay almadıysanız, lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden bize e-posta gönderin, size en kısa sürede ulaşacağız.




Grup rezervasyonu yapabilir miyim?


Grup rezervasyonları için lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden Kerry-Ann Kaya ile iletişime geçin .UK için +44 20 3254 1234 numaralı telefondan arayın. Bir etkinlik planlıyorsanız, lütfen events@dionysoshotel.com adresinden e-posta yoluyla Gabrielle Ölmez ile iletişime geçin veya +90 538 622 9773 numaralı telefonu arayın




Rezervasyonumu nasıl değiştirebilirim?


Rezervasyonunuzu web sitemiz üzerinden yaptıysanız, ŞİMDİ REZERVASYON düğmesine ve ardından REZERVASYONLARIM düğmesine tıklayarak rezervasyonunuzu değiştirebilirsiniz. Değişiklik veya doğrudan rezervasyon yaptırmakla ilgili herhangi bir sorun yaşıyorsanız, info@dionysoshotel.com.tr adresinden bize e-posta gönderebilirsiniz.




Rezervasyonumun yapılıp yapılmadığını kontrol edebilir miyim?


Bizimle yaptığınız rezervasyonlar için mutlaka onay maili gönderiyoruz .Eğer rezervasyonunuz için bir onay almadıysanız, lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden bize e-posta gönderin.




Nasıl rezervasyon yapabilirim?


ŞİMDİ REZERVASYON düğmesine tıklayarak doğrudan çevrimiçi rezervasyon yapabilirsiniz. Şahsen rezervasyon yaptırmayı tercih ederseniz, lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden veya +90 5547397435 no lu telefondan Rezervasyon Departmanı ile iletişime geçin.




Konaklamam için nasıl fatura talep edebilirim?


Faturalar normalde çıkış sırasında düzenlenir. Bundan önce bir faturaya ihtiyacınız varsa, düzenlemek için info@dionysoshotel.com.tr adresinden bize ulaşın.





Giriş / Çıkış

Rezervasyonumun ilk günü giriş yapamazsam ne olur?


Lütfen bizi telefon veya e-posta ile bilgilendirin. Rezervasyonunuzu iptal etmeden önce sizinle iletişim kurmak için elimizden geleni yapacağız. İade Edilemeyen rezervasyonlarda tüm rezervasyonunuz için ücret ödemeniz gerekir. Tamamen Esnek rezervasyonlar için, varış tarihinizden 72 saat önceden bize bilgilendirme yapmadıysanız, yine de ilk gece için ücretlendirilirsiniz.




En son saat kaçta çıkış yapabilirim?


Çıkış saati 11:00 dır. Geç çıkış saati oda müsaitlik durumuna göre ayarlanabilir




Giriş yapabileceğim en erken saat nedir?


Giriş saati 14: 00'dır. Erken giriş, odanızın müsaitlik durumuna göre ayarlanabilir.




En son ne zaman giriş yapabilirim?


Misafirlerimiz saat 14: 00'den sonra istedikleri zaman giriş yapabilirler. Geç gelenler için gece boyunca personelimiz vardır.





Otelimiz

Otel resepsiyonu günün 24 saati açık mı?


Evet




Otelde otopark imkanı var mı?


Evet. Otopark ücretsizdir.




Otelde / yatak odasında sigara içebilir miyim?


Tüm odalarımızda sigara içmek yasaktır, ancak her odanın açık hava terasında bir kül tablası bulunmaktadır.




Otele çocuk misafir kabul ediliyor mu?


Sadece 1 Temmuz ve 31 Ağustos tarihleri arasında çocuk misafirler kabul edilir. Tüm diğer tarihler için Dionysos YALNIZCA YETİŞKİN otelidir




Rezervasyon yapmadan otele gelebilir miyim?


Evet, ancak rezervasyon yaptırmanızı şiddetle tavsiye ederiz.




Konaklamama nasıl ekstra hizmet ekleyebilirim?


Önceden veya tesis içindeyken de rezerve edilebilir. Mevcut tüm ekstra hizmetlerin bir listesi için lütfen web sitemizdeki DENEYİMLER sayfasına bakın ve ön rezervasyon yapmak için bizimle iletişime geçin.




Otel olanakları: Saç kurutma makinesi, ütü veya su ısıtıcısı var mı?


Konaklamanızda neler sunulabileceğini tam olarak öğrenmek için lütfen ODALAR sayfamıza bakın.




Toplantı salonunuz var mı?


Evet . Bir şirket toplantısı planlıyorsanız, lütfen events@dionysoshotel.com.tr e-posta adresinden Gabrielle Ölmez ile iletişime geçin veya +90 538 622 9773 numaralı telefonu arayın.




Evcil hayvanımı getirebilir miyim?


Maalesef evcil hayvan kabul edemiyoruz.





Odalarımız

Engelim yok. Yine de Tekerlekli Sandalye Erişimli bir oda için rezervasyon yapabilir miyim?


Dionysos'un dağlık konumu ve merdivenleri nedeniyle, yürüme güçlüğü çekenler için önermiyoruz.




Odaya nevresim ve havlular dahil mi?


Evet




Odama misafir davet edebilir miyim?


Evet, ama diğer misafirleriniz için düşünceli olmanızı ve rahatsız edilmemelerini rica ediyoruz




Kat hizmetleri sağlıyor musunuz?


Günlük hafif temizlik sağlıyoruz. Ekolojik nedenlerden dolayı, havlularınız her gün değiştirilmez. Nevresim ve havlular haftada iki kez değiştirilir




Yatak odalarında banyo var mı?


Evet. Tüm yatak odalarında banyo bulunmaktadır.




Başka bir odanın yanında veya belirli bir katta oda talep edebilir miyim?


Evet. Müsaitlik durumuna bağlı olarak talebinizi yerine getirmeye çalışacağız.




Tuvalet malzemeleri var mı?


Evet. Tuvalet malzemeleri temin edilir ve gerektiğinde değiştirilir.





Oda Tipleri

Aile odası nedir?


2 yatak odalı Özel Havuzlu Villalarımız dışında herhangi bir 'aile odamız' yoktur. Konuklar ayrıca bağlantılı Junior Süit (1 Çift + 1 İkiz) için rezervasyon yaptırabilir




Çift kişilik oda nedir?


Bir çift kişilik yatak vardır.




İki yataklı oda nedir?


Odada 2 adet tek kişilik yatak bulunmaktadır.





Yiyecek ve İçecek

Otelin kendi barı veya restoranı var mı?


Evet




Otel kahvaltı sunuyor mu?


Tüm odalar Oda Kahvaltı olarak satılmaktadır. Açık Büfe Kahvaltı 08: 00-10: 30 saatleri arasında servis edilmektedir.





İletişim

Otelle doğrudan nasıl bağlantı kurabilirim?


  • E-posta: info@dionysoshotel.com.tr
  • WhatsApp mesaj veya çağrı: +90 554 739 74 35 /+44 20 3254 1234
  • Telefon: +90 252476 7957/ 58





Ödemeler, Fiyat ve Kredi

Ödeme kartı bilgilerim güvenli mi?


Evet. Dionysos Village Hotel web sitesi güvenli bir sitedir, bu nedenle rezervasyonunuzun bir parçası olarak girilen tüm ayrıntılar güvenli bir şekilde saklanır.




Kişi başı mı, oda başı mı?


Junior ve Deluxe Süitlerin fiyatı doluluk durumuna bağlıdır, ancak Villa fiyatı sabittir.




Nakit ödeme yapabilir miyim?


Çıkışınız sırasında faturanızı nakit olarak ödeyebilirsiniz. Banka veya kredi kartları da kabul edilmektedir.




Varışta şehir vergisi ödemek zorunda olup olmadığımı nasıl anlarım?


Türkiye bir konaklama vergisi girişini şimdilik Kasım 2020'ye kadar erteledi.





İptal ve Değişiklikler

Kaldığım süreyi nasıl uzatabilirim?


Rezervasyonunuzu web sitemiz üzerinden yaptıysanız, ŞİMDİ REZERVASYON düğmesine ve ardından REZERVASYONLARIM düğmesine tıklayarak rezervasyonunuzu değiştirebilirsiniz. Değişiklik yapmakta veya doğrudan bizimle rezervasyon yaptırmakta zorluk çekiyorsanız, lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden bizimle iletişime geçin, size yardımcı olacağız.

Otelde kalırken tatilinizi uzatmak isterseniz, lütfen Resepsiyon ile iletişime geçin.




Geri ödememi neden almadım?


İptal edilen rezervasyonlar için maalesef geri ödeme yapamıyoruz. Ancak, mevcut rezervasyonlar için tarih değişikliklerini kabul ediyoruz.




Rezervasyonumu iptal edebilir miyim?


Rezervasyonlar, rezervasyonunuzun rezervasyon ve iptal politikasına tabi olarak iptal edilebilir. İade Edilemeyen rezervasyonlar için rezervasyonun ücretinizi iade edemeyiz, ancak tarih değişikliklerini kabul ediyoruz. Tamamen Esnek rezervasyonlar için, varış tarihinden 72 saatten daha uzun bir süre önce iptal ederseniz ücretlendirilmezsiniz, ancak varış tarihinden 72 saatten daha kısa bir süre önce iptal ederseniz, ilk gece için ücretlendirilirsiniz.





Bagaj

Çıkış yaptıktan sonra bagajımı otelde bırakabilir miyim?


Bagajınız çıkıştan sonra transfer / kalkış saatinize kadar güvenli bir şekilde saklanabilir.




Giriş saatinden önce bagajımı otelde bırakabilir miyim?


Saat 14: 00'ten önce giriş saatinden önce varırsanız ve konaklama imkanınız mevcut değilse, personelimiz tarafından odanıza taşınana kadar bagajınız güvende tutulabilir.





Diğer

Havaalanından otele nasıl gidebilirim?


Transferinizi Dalaman veya Bodrum havaalanlarından bir ücret karşılığında ayarlayabiliriz. Fiyatlandırma için lütfen bizimle iletişime geçin veya rezervasyon sayfamızdaki 'Ekstra Hizmetler Ekle' bölümüne bakın. Eğer havalalından kendiniz geliyorsanız , lütfen info@dionysoshotel.com.tr adresinden bizimle iletişime geçin, size yol tarifleri gönderelim.




Nasıl şikayette bulunabilirim?


Lütfen Otel Müdürümüz Hülya Tamşen ile iletişime geçin veya manager@dionysoshotel.com.tr adresinden e-posta gönderebilirsiniz. Rezervasyon Müdürümüz Kerry-Ann Kaya, info@dionysoshotel.com.tr adresinden e-posta ile iletişime geçin veya +44 20 3254 1234 numaralı telefondan arayın.




Başka bir kişi adına rezervasyon yapabilir miyim?


Evet yapabilirsiniz.




Rezervasyon yaparken neden bilgilerimi kaydettirmem gerekiyor?


Rezervasyonunuzu şimdi ve gelecekte yönetebilmemiz ve ayrıca rezervasyon bilgilerinize istediğiniz zaman erişebilmemiz için bilgilerinizi bize kaydetmenizi rica ediyoruz.





Koronavirüs (COVID-19) güncellemeleri

Misafir yorumları

"Harika bir konum. İyi tasarlanmış, son derece sıcak atmosferde, ilgiyle ve detaylara özen gösterilerek işletiliyor – övecek çok şey, eleştirilecek çok az şey var. Mükemmel hizmetler ve bütün personel, harika."

~ Dionysos Village Hotel’de kalmış misafirlerin yorumları

Sonraki varış noktanız

ÖNE ÇIKAN

Rezervasyon temsilcilerimizle görüşün

Enver

TR +90 252 476 7957

Bizi sosyal kanallarımızdan takip edin

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube
  • dionysos-village-hotel_tripadvisor_logo.
  • dionysos-village-hotel_whatsapp_logo

Güncellemeler için bize katılın

© 2020 Dionysos Village Hotel  |  Alıç Mevkii, Kumlubük, Marmaris, Muğla Turkey